تعهدات مالی ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دزفولی با اشاره به تعهد ایرانسل مبنی بر ایجاد ۲۰ هزار شغل، خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد نیروی انسانی که به صورت مستقیم در شرکت ایرانسل بکار گرفته شده‌اند، ۱۰۱۲ نفر و ۱۵ هزار نفر نیز از طریق پیمانکاران ایرانسل اصلی و فرعی در زمینه‌های مختلف مشغول به کار شده‌اند که کل اشتغال ایجاد شده در طی این مدت بیش از ۱۶ هزار نفر است.


به گفته وی، از طرف سازمان تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی (FIPPA) به شرکت MTN اجازه داده شده است تا سقف ۵/۱ میلیارد دلار به صورت وجه نقد وارد کشور کند که تاکنون مبلغ ایرانسل ۸۳۴ میلیون دلار از طریق شرکت MTN وارد کشور شده است که یکی از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی در دو سال گذشته محسوب می‌شود.
تعهدات مالی ایرانسل ایرانسل
مدیرعامل ایرانسل تصریح کرد: ایرانسل باید سالانه مبلغ ۱/۲۸ درصد از کل درآمد ایرانسل خود را به وزارت ارتباطات بپردازد که ۸۰ درصد از مبالغ پیش‌بینی شده که در برنامه تجاری در سال ۸۲ به وزارت ارتباطات تسلیم شده، مبلغ تضمینی است که ایرانسل موظف به پرداخت آن است.
وی با اشاره به ۲۳۰ شهر تحت پوشش در سال نخست برنامه گفت: تلاش ایرانسل می‌کنیم تا پایان سال به پوشش ۳۰۰ شهر برسیم که با زمان‌بندی پوشش ۷۰ شهر تا پایان سال ۸۶،‌پوشش جمعیتی ایرانسل تا پیان سال به ۵۵ درصد خواهد رسید.
وی اضافه کرد: همچنین ایرانسل در هر سال به ازای هر بلوک ۱۰۰ هزار شماره‌ باید ۲۰ میلیون تومان به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بپردازد که اکنون بابت دو گروه پیش شماره ۰۹۳۵ و ۰۹۳۶ سالانه چهار میلیارد ایرانسل تومان به رگولاتوری پرداخت می‌کنیم و بابت خدمات اجرایی و عمومی نیز سه درصد درآمد قراردادی سال قبل نیز پرداخت می‌شود.
سرمایه گذاری ۵/۱ میلیارد دلاری MTN ایرانسل
وی با اشاره به اینکه ایرانسل تا مهر ماه ۸۶ توانست ۲۰ درصد از سهم بازار تلفن همراه را به خود اختصاص دهد، یادآور شد: همچنین این شرکت ۵۱ درصد از مشترکین جدید در سال ۸۶ را به ایرانسل خود اختصاص داد و سهم شرکت ارتباطات سیار و تالیا از این بازار ۴۹ درصد بوده است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با عمل نکردن ایرانسل به تعهدات مالی‌اش گفت: تمامی تعهدات مالی ایرانسل در موعد مقرر پرداخت شده است و آنچه که به عنوان ایرانسل تاخیر از آن یاد می‌شود، یک ماه فرصتی است که در قرارداد پیش بینی شده که ما بابت قرارداد اتصال متقابل ۲۱ میلیارد تومان از وزارت ارتباطات طلب داشتیم.
وی ادامه داد: براساس قوانین مدنی کشور، حق ایرانسل بود که تهاتر کند که از مبلغ ۷۲ میلیارد تومان که بدهی شرکت‌های مخابرات ایرانسل به ایرانسل بود، کسر کرده و مجددا بعد از دو هفته ۷۲ میلیارد تومان را هم پرداخت کردیم.

دزفولی اضافه کرد: علاوه‌بر ۷۲ میلیارد تومان سال نخست که به صورت قانونی پرداخت شده، ۲۸ میلیارد تومانی هم از وزارت ارتباطات بابت اتصال متقابل طلب داشتیم که مجموعا یکصد میلیارد تومان به وزارت ارتباطات پرداخت شده ایرانسل است.
دزفولی، میزان پوشش شهرهای کشور در یک سال اول را طبق برنامه ۵۰ درصد عنوان کرد ایرانسل که تنها ۴۴ درصد آن محقق شده است و در سال دوم باید میزان پوشش خود را به ۵۶ درصد، سال سوم ۶۱ درصد و نهایتا در سال پانزدهم به ۸۵ درصد پوشش کشور افزیش داده شود. به گفته مدیرعامل ایرانسل پوشش جاده ای هم در سال اول حدود ۱۶۰۰ کیلومتر است.





:: برچسب‌ها: شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژایرانسل , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: